vrijdag 8 augustus 2014

Geenstijl dist Jumbo

Jumbo opnieuw onder vuur op Geenstijl.nl

Supermarktketen Jumbo is opnieuw onderwerp van aandacht van de reaguurders van Geenstijl.nl. Op de site staat een ingezonden brief waarin de schrijver duidelijk maakt hoe je bij de genoemed retailer gratis kunt winkelen door te 'spelen' met de vierde van de 7 zekerheden ('Vers is ook echt vers').

Maar dat gaat niet zo maar. De schrijver van de brief vertelt dat de (lokale) Jumbo heeft besloten dat het zo niet langer kan. "Toen ik met een bak gratis boodschappen bij de servicebalie aankwam ontstond er een grimmige situatie die ik niet had kunnen voorzien. De glimlach die ik gewend ben bij de service van de Jumbo had plaats gemaakt voor een minachtende blik. Voor ik het wist waren de artikelen verzameld en werd ik gesommeerd te wachten. Na enige tijd kwam het gehoofddoekte meisje terug om mij er smalend op te wijzen dat ik misbruik maak van de 7 zekerheden en de boodschappen niet meegegeven zouden worden. 'Dit kan niet!' luidde het. 'Jij zoekt producten!' Klopt. Maar nergens staat vermeld dat ik dat niet mag.'"

Zoals inmiddels bekend van GeenStijl levert de ingezonden brief een stroom van reacties van reaguurders op. Donderdag lag Jumbo ook al onder vuur op GeenStijl.nl, nadat een Jumbo-ondernemer zijn klanten in de winkel had laten weten de vierde-in-de-rij belofte niet te kunnen waarmaken door vakanties en een groot aantal zieke medewerkers. De ondernemer werd vervolgens door Jumbo op de vingers getikt.

1 opmerking:

  1. Als je bij Jumbo H. Jacobszstraat Amsterdam inkopen hebt gedaan,.......wuhhahha,...alles heel duur,..........een heel lelijke moslima achter de kassa ( zo lelijk en goor, heb gegeten en gedronken, bah) en geen ruimte om te lopen !

    BeantwoordenVerwijderen